Flexscreen logo en website vernieuwd

Flexscreen logo en website vernieuwd

Sinds 2002 heeft Flexscreen al haar oude logo in gebruik. Tijd voor een update dus! Samen met interactionmatters.nl hebben we dit project opgepakt en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Ons nieuwe logo heeft een modern en krachtig lettertype gekregen waarin de kleuren blauw en oranje zijn verwerkt.

oud logo en nieuw logo

Website met shop

De website is uiteraard ook onder handen genomen en binnen de website is een webshop opgenomen. Die is speciaal bedoeld voor organisaties die narrowcasting willen toepassen op één of twee schermen.

De website is tevens voorzien van responsive design, zodat de mobiele gebruiker de website optimaal kan gebruiken. Kijk eens rustig rond op onze nieuwe website. Wij zijn benieuwd wat je er van vindt! Via het contactformulier kun je ons altijd van feedback voorzien.

 

 

Neem contact op

    Vergeet niet je naam in te vullen.

    Vergeet niet je e-mail in te vullen.

    Vergeet niet het aantal beeldschermen in te vullen.

    Vergeet niet je onderwerp in te vullen.

    Vergeet niet je bericht in te vullen.